minimoo Selam annişler, 4.5 aylık bebeğim var. Bu dönem ya da sonraki dönem için önerebileceğiniz oyun ve aktiviteler neler? Bebişlerinizle nasıl zaman geçiriyorsunuz? 😍
Deletedmom297 minimoo 4 ay 5 gunluk kizim. Ben suanda oyun halisinda berbaer oynuyorum. Arada zeka kartlariyla aktivite yapiyoruz. Sonra 2 elimle ucuruyorum onu bayiliyor 😁 bacaklarimi birleştirip onu diz kapagima oturtuyorum kendi yuksekte ben asagida oldugum icin gulme krizine giriyor 😂 Sonra telefondan hayvan sesleri acip dinleyin ben tekrar ediyorum. Birde evin icinde geziniyoruz evimizi tanıtıyorum. Bak bunu annanen almisti bak bu ayna bak bu vazo falan filan 😁
Deletedmom297 minimoo Mutlu oluyor. Oyle dikkatli izliyor ki. Hele birde salonda boy aynam var ona baktikca kendini gördükçe gülüyor