Hemsirebianne İlk başta emmiyor diye aldım 1 hafta kullandım Şuan 20 günlük ve emiyor. satmayı düşünüyorum ilgilenen varsa ☺️
YazCilegi Hemsirebianne 20 günlük bebeğiniz için çok çok sütünüz olabilir suan. İlerleyen zamanlarda yetmeyecek. Fazlasını sağıp stoklamayı düşünmüyor musunuz?
Clover Hemsirebianne bence satma. Benim de var.ben de cok az kullandn.ama mesela acil bir durum oldu benim disari gitmem esimln de cocuga bakması gerekti. Heöen sagdım bıraktım eve.ilerde katı gıdaya gectiginde sutunu sagıp yemeklere katarsın. Bence acele etme
Hemsirebianne Betulyildiz e bebekten aldım elektrikli 2 li süt sağma makinası yazarsanız google dan görebilirsiniz 😇
Htcmnv Bence de acele etmeyin 3-4 aylarda emmemek için direniyorlar sağıp ta vermeniz gerekebilir inş öyle olmaz da
JustGrace Hemsirebianne elektrikli sanırım. Sıfırları da o fiyatlarda, biraz yüksek. Son kararınız 250 mi
Balogluma JustGrace eğer ihtiyacınız varsa bende aldım 1 hafta kullandım bebeğim beni emmediği için almıştım onu aldığım hafta beni emmeye başladı gerek kalmadı ona. 150 tlye satarım dolapta durcağına bi anneye desteği olsun.
JustGrace Balogluma evet ihtiyacım var calışıyorum ben 😣 lansinoh un elektrikli ililisi mi var sizde de? Bir de ne zaman almıştınız?