Mucizem-06 Kapatırsam ev 27-28 derece. 20 aylık bi oğlum var ama geçen yazda 8-10 aylıktı zaten. Hasılı kelam, 23-25 yapar açarım. Yoksa ne uyuyabiliyoruz ne başka bir şey. İsilik olursa da çok fena oluyor oğlum.
Bizim eve öğleden sonra güneş direk vurmuyor. Serinlik zamanı sabaha karşı filan kapatıyorum.Cam açıyorum yetiyor.