Sedanur_Yaprak Hanımlar 4 ay 20 gunluk kızım var emzırmıyorum mama verıyorum doktor ek gıdaya baslatabılırsın dedı 3 gundur yogurt verıyorum yarın sebzelerle devam edıcem sızce mama sandalyesını ne zaman almalıyım bı fıkır verebılır mısınız cok mu erken
Duru_m Sedanur_Yaprak doktorunuz destekli oturmaya uygun gördüyse alabilirsiniz biz 5. Ayda oturttuk doktor tavsiyesi ile
Kucukkalbim Sedanur_Yaprak Zamanı gelmiş alın bence ben hamileyken almıştım bi hevesle 😁 5 buçuk aylıkken de kullanmaya başladık
GoGirl Sedanur_Yaprak 5. Ayda oturttuk zaten iyi bir mama sandalyesi alirsaniz sirtini ayarlama seviyeleri var ek gidaya basladigi gibi dimdik yiyemiyor hafif yatar pozisyon gerekiyor
Sedanur_Yaprak Duru_m bebeyatmaz aldım onunla 15-20 dakıka oturtuyorum ama mama sandelyesınde oturabılır mı dıye endıse ettım
Sedanur_Yaprak Kucukkalbim ooo sız hızlıymıssınız masallah ben tedırgın oluyorum oturabılır mı acaba dıye
Duru_m Sedanur_Yaprak yatar pozisyonda 5 ay olunca o da doktor izni ile denedik bence erken siz başlamayın mama sandalyeniz de önemli
Kucukkalbim Sedanur_Yaprak Evet canım ilk bebek olunca hevesle hemen almıştım bizimkisi Bumbo mama sandalyelerden canım ayarlanıyor katlanıp her yere taşıyabiliyorsun çok rahat kullanışlı tavsiye ederim 👍🏻
[silindi] Sedanur_Yaprak arkaya yatabilenlerden hemen alabilirsiniz size de çok kolaylık olur yemek yediğiniz yere koyarsınız. Rahat rahat yedirirsiniz kesinlikle tavsiye ederim çocuk sizinle aynı hizada durunca rahat oluyo