Mervesare90 aynı durumdayız 7,5 aylık yatağa kadar su içinde kalıyor üstü gece her emmede üstünü değiştiriyorum üstelik atletle yatıyor evimiz serin yüksekte dün doktora gittik sık beslenmeden dolayı diyor gaz oluşuyor akşam yatarken gece 1 ve sonra sabah gece emmesi gerekmiş 4 saat ara ile gazını çıkarın yatırın memede uyumasını istemiyor ama bebeğim mememi emzik yaptı mümkün olmuyor başka türlü uyuması ne yapacağım bilmiyorum D vitamini kan ilacını düzenli kullanıyoruz 9. Ay tetkikleri yapılacak bakalım