ElifAlmila Merhaba emziren anneler kendiniz için kullandığınız vitaminler var mı ? Ne takviyeleri alıyorsunuz ?
Hasderluna ElifAlmila ben 2 ay önce doğum yaptım hala demir ilacı kullanıyorum içinde başka vitaminler de var ilk başta gyno ferro sanol vardı elimde onu bitirdim şimdi de ferruma devam ediyorum ama bu bitince multivitamin kullanmak istiyorum
ElifAlmila Hasderluna bende hala kan ilacı kullanıyorum sidefer ama düzenli kullanamıyorum malesef bende 2 ay önve doğum yaptım. Imom latte kullanmayı düşünüyorum. Ve mutlaka d vitamini takviyesi almamız gerekiyormuş.