Ben de bir no büyük kullanıyorum bir zararı olduğunu ilk kez duydum🙄 bacakları boğumlu olduğu için tam numarası iz yapıyor hem bacak kenarlarında hem göbekte. Prima 5e uygunuz ama ben 6 kullanıyorum. Bir kere babam prima bulamayınca yerine sleepy natural aldı ondada 5e uygunduk ama 6taktık. Doğduğundan beri hep 1no büyük kullanmak durumunda kaldım ben iz yapmaması için. İlk kez sizden duydum böyle bir şey, gerçek mi acaba merak ettim. Benim kızımda bahsettiğiniz gibi bir sıkıntı olmadı ama yine de istisna da olabilir tabi doğrusunu öğrenmek lazım.