Burcu75 Merhaba hanımlar 35 günlük bir kızım var dün hiç kakası yapmadı sadece 3 -4 kez çişini yaptı anne sütüyle besliyorum sadece kabız olabilir diyorlar bu konuyla ilgili bileğisin olan varmı acaba Bir gün yapmayınca kabız oluyormu bebekler
Nenvarkuzum Burcu75 Anne sütü alan bebeklerin kabız olma ihtimali çok çok düşük ve 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor gaz ilacı varsa kakasını yapmasına yardımcı olur onun haricinde müdahale etmeyin
Minikcivcivim 10güne kadar normal diyorlar diye hatırlıyorum yine de yanlış bilgi vermek istemem üste çıksın post doğru bilgiler gelsin😊
Burcu75 Uyumasında felan bir problem yok öyle akşamları bi sıkışıyo oda gazdan die düşünüyorum sorduğum iki kişi kabız olabilir diyince burdan doğru bileği almak istedim teşekkürler
Nenvarkuzum Burcu75 bi kaç gün daha bekleyin yapmazsa doktorunuza danışırsınız ama anne sütü aldığı için çok zor kabız olması bugün yapmazsa yarın muhakkak yapar