Balkiz Kızlar malum yaz geldi askılı falan giyiyoruz seffafta olsa askı çok kötü duruyor emziriyoruz diyede hafif sarkık göğüs ama kullanan var mı bu tarz bisey memnunmusunuz toparlar mi yada başka önerilere de açığım
NisaMomyy Balkiz bende var aynısı binbir hevesle aldım elbiselerin altına giymeye ama gel görki göğüslerim 95 beden ve zaten terleyince falan tutmuyo düşüyo tam rezillik🤣🤣
Balkiz NisaMomyy yaaa su dakika vazgectim o zaman 😂 var mi peki başka kullandığınız memnun kaldığınız
NisaMomyy Balkiz yok canım silikon yapışan bile aldım ama terleyince şup diye düşüyor askısız sütyen kullanıyorum yada arkadan şeffaf askı