2 yaşına girmek üzere olan bi kızım var çok güzel ilgilenirim oyunlar gezmeler vs ama asla mutlu edemiyorum tamam okey sendroma girdi ama öyle böyle değil gerçekten. Artık böyle dişimi sıkmaktan başım ağrıyor sizin nasıl geçiyor bu normalmi yani? Hiç normal gibi değil🥶