Merhabalar 🙂☘️ 13 aylık Bir oğlum var çok iştahsız bugün rütin bir kontrole götürdük genel durumu çok iyi çok şükür 10 gün sonra bir kan sayımına bakacağız ama bize Eurho vital multivitamin saft adin da bir şurup verdi sanırım iştahı için sizler arasın da kullanan var mı faydasını gördünüz mü ? Teşekkürler 💜