Yrnasl Bebeğim 35 günlük 15 günlükken sağlık ocağından d vit3 başladılar o bebeğimde huzurzuluk ishal ve kusma yapınca vermeyi kestim. Aşı yapılacağı güne kadar bir daha vermedim çocuk doktorumuz ocean diye bi sprey verdi yine aynısı oluyor bebek 10 dk uyuyor sonra bağırarak geri uyanıyor bizim bebeğimizdemi sorun var yoksa kendi bebeğindede böyle belirti veren var mı?
Aka2020 Yrnasl bence gazı var d vitaminiyle ilgili olduğunu sanmıyorum. D vitamini çok önemli kafanıza göre bırakmayın lütfen
Matmazell_ Yrnasl ocean’i bnde kullanıyorum canım hiç öyle bi tepki vermedi kızım 11 aylık olcak nerdeyse
Dygavs Yrnasl ocean d3 400 içeriği en temiz d vitaminidir. Ondan kaynaklı değildir gazdan dolayıdır. Gazını cıkarıp yatırın mutlaka uğraşın.
Yrnasl 5858g sadece ilacı verdikten sonra böyle oluyor ama başka bir saattede verdim yine aynısı oldu
55eren55 Yrnasl canım bilemiyorum ama burda biri daha özel bi d vitamini kullanmış ve ondan da kabızlık gaz huzursuzluk yapmış d vitaminini değiştirmiş bi sorun kalmamış
HKyhn Yrnasl ben bebeğime kullandım kendim kullandım. Hiç öyle bi yan etki yaşamadık. Daha çok küçük yüksek ihtimal gazzzz🥴
Umitemre Yrnasl bizde ocean kullanıyoruz hiç öle yan. Etkilert olmuyo iişükt başka bimsebep vardır bellki
deryardakayra Bizde ocean 400 kullanıyoruz sağlık ocağının verdiği iyi gelmemişti burda okuyup almıştım çok memnunum hiç bi yan etkisini görmedim ben belki damladan değil gazı sancısı falan vardır ondan yapıyodur kuzum,gaz damlası da veriyomusunuz
Seda_123 Yrnasl Sağlık ocağının verdiği devit3 bizdede öyle yaptı değiştirdik eczaneden başka aldım dahada öyle olmadı