Dilekmh Tubavttr benim bebeğim daha küçük olduğu için devam edeceğiz İnşaAllah 🤗 bebeğiniz kız mı erkek mi birşey danışmak isterim
Dilekmh Tubavttr benim kızım var 4.5 aylık 6.300 kg doktor biraz az buldu kilosunu 5.ayda ek gıdaya başlatmak istedi. Acaba sizin o ayda kilonuz kaçtı diye sormak istemiştim ama erkek bebekmiş zaten kız erkek arasında fark oluyor diye biliyorum
Tubavttr Dilekmh canım bizim biraz fazlaydı ama 4buçuk aylık 6kilo falan iyi yani ama doğum kilosu kaçtı oda önemli bence çok takılma kiloya çok zayıf olduğunu düşünmüyorum ek gıda 5. Ayda erken gibi murat bey mi dedi ek gıdaya başlayalım diye