Keremini Bebeğim bir buçuk aylık oldu. Zaman zaman sütümün az geldiği oluyor zaten mama takviyesi de yapıyorum mecbur. Bu çaylar gerçekten faydalı mı, kullanıp memnun olan var mı ve tabi varsa hangi çay ☕️ 😊
Gunes55 Keremini bende kullandim bestlak damla ise yarasi bende. Buraz suya 20 damla damlatip iciyordum. Bu de humana cay da kullandim onu da deneyebilirsiniz
GunesinPoncikAnnesi Keremini ben humana stiil kullanıyorum inanılmaz memnun kaldım 1 çay kaşığı çıkan sütüm şimdi 30 cc sağımla çıkıyor bebek emiyor ağzından taşıyor
Gamzosgamzos Keremini evet canım etkili umarım sendede işe yarar 8 saat arayla 20 damla suya damlatıyorum :)
Keremini GunesinPoncikAnnesi çok şeker içeriyor diyorlar o çay için ama sanki yoksa almayı düşündüğüm çaylardan birtanesi 😊
GunesinPoncikAnnesi Keremini zaten şeker süt yapan maddelerden birisi bebeğe süt olacaksa kilo kilo şeker yemeye razıyım bence şekeri falan şimdilik düşünmeyin nasılsa emmeyi bırakınca her türlü zayıflarız 😊