Mommy_Bird valla rus bi arkadasim -2 3 derecelerde cocugu incecik disari cikardigini ve hastalanmadigni görünce klimada bisey yapmaz diye gaza gelip calistirdim 😃 karsisinda tutmuyorum direk sogugu yemesin diye kendimiz bile durmuyoruz zaten doktorlara sorarsanda bebegin oldugu odanin olmasi gereken ideal sicaklik 25 26 derecedir odayi serinletip sonra kapatabilirsin de sicak daha beter hasta eder cocugu