balcicegin_annesi merhabalar benim prenses esilam suan 4 aylık olmasına 3 gün var son 1 aydır gece 2 de uyuyor ( uyudu telefonu elime aldım ilk baktığım yer burası ) saat 5 de emmeye kalkıyor hemen tekrar yatıyor 11 de uyanıyor tekrar 2 de uyuyor 5 e kadar sonra 9 da uyuyor 12 ye kadar sonra 2 de en geç 2 buçukta tekrar uyku
MaşAllah ben çok memnunum kızımdan biraz rahatsız oda geçerse süper olacak herşey
Uyanık olduğu zamanda besliyorum altını değişiyorum buhar veriyorum hoplatıp zıplatıyorum oyun oybuyırum yorulmasını sağlıyorum