Sabah kalkıyoruz once karnimizi doyuruyoruz sonra anakucağinda balkonda biraz eğleniyor bende o esnada kahvaltimi yapiyorum. Sonra tekrar emzirme, banyo yapma, biraz danss sonra uyku :) uyaninca babaannesine goturuyorum artik bir rutin oldu babaanne saati sasmiyor😆 babaannesi de bahcede hamaga bindiriyor, bahceyi gezdiriyor filan sonra yoruluyor emip uyuyor. Sonra nereseyse aksam oluyor zaten. Tekrar biraz kucaklarda takilma emme ve uyku