Margaritta 21 günlük bebeğim var kahve içme gaz yapar diyorlar. İçmiyorum ama beni kendime getirecek bir şey arıyorum zira gecem gündüzüm belli değil. İçen var mı gaz yapıyor mu bebekte ?
Balbocegi Margaritta evet gaz yapıyor. Bebeğim 4,5 aylık. Şimdiler de ara ara bir fincan tüketiyorum. O da hafta da bir iki kez olacak şekilde
BabyGroot Margaritta gazdan ziyade kafein sütü azaltan şeylerden biri ve uyarıcı olduğu için bebeğinizdede uykusuzluk yapabilir kontrollü tüketin
Balbocegi Margaritta gaz yapacak birçok gıdayı biliyorsunuzdur. Fakat çikolata, maden suyu ve kahve de fazlaca gaz yapıyor bebişlere.
Mommy_Bird Balbocegi bana doktorum maden suyu içebilirsin bi sıkıntı olmaz demişti kahve içmiyorum arada sırada aklıma gelirse bi fincan sadece
Psikologanne12 Günlük bir fincan türk kahvesi ve maden suyu içiyorum fazla kafeim tüketmediğin sürece bir şey olmaz uykusunda da sıkıntı yok ve maden suyunu emzirme hemşireleri süt arttırıcı olarak söylüyor
Arslan Margaritta Hep içtim hiç öyle şu gaz yapar bu yapar diye pimpirikli olmadım.Doktor gaz bebekte varsa vardır senın yediklerinle ilgisi yoktur demişti.Ye canının çektiğini bacım sen emzirensin hersey mübah 😅
Hohomoromu Margaritta gaz konusu bebekten bebege degısıt benımkıler bebekken ben ıcıyodum günde 1 ya da 2 fincan fazlası da uyku kacırabılıyormus anne sütündn bebegede gectıgı ııcn 1 fincan zararı yok dıye duymustm
Tuba Margaritta Her gaz yapan yiyecek içecek sizin bebeğinize de gaz yapacak diye bir şey yoktur. Kendiniz deneyip araştırmanız gerekiyor hangisi dokunuyor hangisi dokunmuyor diye. Benim bebeğim gazlı bir bebek olmasına rağmen kahve ona dokunmuyordu mesela😊
Emin_e Margaritta ilk aylar çok canim isterse haftada bir falan iciyordum, 5 aylik olacak haftada 2 veya 3 e cikardim
aybukemom Margaritta günde bir fincan iç camım nolcak ama çikolata çay kola bunlarda da kafein var dikkat et