Uykusuzanne Dikişlerimin üzerindeki bandajı 4. Ya da 5. Gün cıkarmıstım sanırım. O günden beri her aksam yatmadan önce sürdüm. Ama sürdükten sonra 5-10 dk üstü acık beklemesi gerekiyor ki kurusun. Sonra zaten kendisi soyuluyor. Kremi arastırırsanız cok ciddi yanık-yara-ameliyat izlerinde kullanılıyor