5253 1.ayın sonunda bebekler 3-4 saat açlığa, 2.ayın sonunda bebekler 4-5 saat açlığa, 3.ayın sonunda 5-6 saat açlığa dayanabilirler, maksimum süreleri budur. Doktorumuz buna göre emzirme durumunu ayarla demişti. 6 aylık gece 1 kez falan emmeyi ister bıraksam. Ama dayanamıyorum muhakkak 2-3 kez emziriyorum az da emse kan şekeri düşmesin diyorum ☺️