Bu konuyla ilgili bir kaç araştırma yapmıştım doğumdan sonra. Çünki baya endişe edici bir durum. Ani bebek ölumleri genelde genetik bir faktörden dolayı yaşanıyor. Tabii çevresel bir şey yoksa mesela kusmuğunu yutması, uyurken yüzüstü düsmesi, meme emerken uyuya kalıp boğulması gibi. Bizim komşu maalesef bebeğini böyle kaybetmişyi. Emzirirken uyuya kalmiş meme de bebeğin burnunu tıkayınca bebk boğulmustu. Bu gibi seyler dışında ani bebek ölümü genetiktir. Hatta bebekken olmasa bile ilerleyen yaşlarda ola bilen bir şey. Uyuyup uyanmıyorlar. Babamın askerlerinden biri böyle olmuştu. Askerin babası bizde genetik böyle bir şey var maalesef. Bilinmeyen bir sebepten ölümler oluyo demisti. doğum yaptiktan 1 hafta sonra topuk testi diye bir şey var onu yaptırmak gerekiyormuş bunu öğrene bilmek için. Ben yaptırmamıştım. Dediğim gibi genetik bir faktör olduğu için gerek duymamıstım.