Kizlarrr merhabaaalarrr ay bebeğim 4.ayina girecek birkaç güne beni her akşamüstü 7den sonra çok zorluyor mesela gün içersinde hadi bütün ilgi onda ev işi vs yaptirtmiyor uyuyor iki üç kere ama az ve yanından kalktigin an uyaniyor bir türlü geçiyor zaten tabi.. ama akşamüstü 7den sonra bir başlıyor ya resmen durduk yere ağlama krizlerine giriyorr uyutana kadar. ağlama krizide eklenince zor uyuyan bebek daha da zor uyuyor tabi sabaha kadar da bilmem kaç kere kalkıyor en azından bu aglamalara çare bulan var mı ne bileyim hadi zor uyutmaya dayanabiliyorum da niye ağlıyor ediyor anlamiyorum bu durumu düzeltmek istiyorum sahil kenarında oturuyoruz hani iniyoruz normalde etrafı seyreder eder bebekler benimki yok yaaa başlıyor ağlamaya bebek arabasında durmicak kucağına alcan yani evdede onu bir yere 5 dakika bile koyamiyorum hemen ağlamaya başlıyorrr boğazı yirtilicak neredeyse okadar çok oyunlar oynamaya kitap okumaya çalışıyorum vs ama pek umrunda değil birşeyler napmam gerektiğini de hiç bilmiyorum 🙁🙁🙁🙁