Arkadaşlar kızım 15 aylık sabah ağlayarak uyandı yanıyordu hemen acile götürdük hiçbişeyi yok dedi ateşi 37 derece çıktı takip et dedi sırtını dinledi boğazına baktı bişey yok diyor bu zamana kadar sekiz diş çıkardı hiç ateşi yükselmedi böyle de olmamıştı sürekli kafayı yere atıyor uyumak istiyor uyuyunca da ağlıyor napıcamı şaşırdım duş aldırıyorum ağrı kesici verdim sürekli hastaneye de gitmek istemiyorum azı dişleri mi çıkıyor acaba bilemedim 🤷♀️ başka ne yapabilirim