Ebrareylulll artık sadece meyve suyu ve bıskuvıyı bırakıp dengelı beslenmelısın kı vucudun gucsuz kalmasın, bol bol süt olsun, kayısı hosafı içersen kabızlıga iyi gelir, ben bol bol lohuaa serbeti içmiştim 😬😬 onun dısında klasık kuru fasulye gibi kesin gaz yapıcı olan yıyecekler, acı yıyecekler dısında herseyı yıyebilirsin, birde bana incir yedirmemişlerdi ama nedenini hıc hatırlamıyorum 🙈🙈