Kızlar buraya corona belirtisimi diye yazmistim…Baş ağrısı mide bulantısı boğazda acı kuru öksürük derken. Lâkin doktora gittim acile özele. Ne ilgilenen var ne bakan herkes kendi derdinde. Allah kimseyi şu zamanda oralara düşürmesin
Emzirdigim icin sadece serum yaptı parol ne ilaç verdi ne başka birşey. Atesim bile ölçülmedi hemşirelere 10 kere dedim tamam geliyoruz demelerine rağmen yapılmadı
Durduk yere ter basıyor kafami zor tasıyorum midem bulanıyor dis etlerim kabardı . Öksürük arada nadir var. Boğaz agrım devam ediyorum Parol da fayda etmiyor naparsam geçer yardım edin 😥😥 göz kapaklarım bile zor aciyorim.usutmuste olabilirim nasıl geçer 😥😥
Uzun oldu k.bkmayin