kizlar dun basima birsey geldi 29 yasindayim ilk defa boyle birsey yasadim. Carsamba gunu bana siparis gelmisti onu yapmam icin sabahladim 3 saat uyudum sadece. Ertesi gun yani dün oglen 3 gibi esimle siparisi birakacaktik asagi kapiya indik.Esim beni bekle dedi copu atip geleyim. Bende kapida bekliyordum. Buraya kadar hikaye kismi.
Ayakta beklerken birden kalbim asiri hizli atmaya basladi atislari bogazimda yutagimda hissediyordum resmen gozlerim kararmaya basladi sonra da kafama oyle bi basincla kan gitti ki kafam patlicak sandim. Ani oldu hersey o sira esim geldi ben yere cakilmis gibi hic kimildayamadim. Esime beni hastaneye gotur dedim vucudum titremeye basladi.
Hastaneye gittik ekg seker tansiyon hepsine bakildi ama hicbirsey cikmadi temiz dedi doktor. Esim dedi biraz yormus kendini 3 saat uyumus. Doktor dedi uykusuz kalma yorma kendini ondan olmustur dedi. Ama bana hic normal gelmedi bi uykusuzluktan oyle olur mu bilmiyorum. Basina gelen var mi korkuyorum kendim icin 😭😭