Buglemcim20 Kızlar 5 günlük bebişim var sezeryen oldum korseyi ne zaman kullanmam gerekiyor. Bilginiz var mıdır. Ağrılarım hala devam ediyor
Hkgi Buglemcim20 canım doğumdan çıkınca kum torbası koydular mı karnına. Bende sezeryan oldum 8 gün oldu doktoruma sordum korse kullanmak gerek mi diye ben kum torbası koydum hep toparlandı hemde sarkmasın diye gerek görmüyorum zaten kalmayacak dedi.
1prens1prensesannesii Hkgi bana da koyulmuştj kum torbası sebebi sarkmaması toparlanması için mi? Tam olarak bilmiyorum da .
Hkgi 1prens1prensesannesii evet canım hem pis kan gitsin rahim toparlansın hemde göbek sarkması olmaması içinmiş doktorum söyledi. Şuna 8 gün oldu benim çok az kaldı göbeğim