Beyaz95 mama neden?ne güzel emiyormuş işte🥰
Dünya ona tedirginlik vermiş olabilir özellikle doğum anı buna yol açabiliyor; erken geç, uzun süren doğum, planlı sezreryan…. gibi
O yüzden güvende olmak istiyor seninle. Sling veya wrap alıp daha da güvende hissettirebilirsin
Evet çok zor çok çok ama değmeyecek kadar değil. Bu ilk 3 aylık zmaanda yaşadığı tüm psikoloji 2 yaşına kadarki bebekliğini ve tabiki tüm hayatına etki edecek karekterini belirliyor.
Yeterli güveni alamayan bebekler daha çok ağlayan, kendi ile başbaşa kalamadığı için anneye bağlı olan bebekler oluyor.
Onun için güçlü olmak lazım 💪🏻