Merhaba arkadaşlar.Doğum yapalı 2 ay oldu,ilk zamanlar iki göğüsümden ortalama eşit miktarda süt geliyordu fakat son zamanlarda sağ göğüsümde süt giderek azalıyor hatta bitmeye yakın artık.daha önce böyle bişey yaşadınız mı,artması için önerileriniz var mı :(