Heyyymomyy gyno-lomexın 600 mg ovül bunuda kullanmıştım ben akıntım vardı bakteri üretiyordu vücudum hamileyken fitil olarak özel bölgeden atıyordum 2 tane birini pazartesi attıysan diğerini perşembe atıyorsun Buda iyi gelmişti bana ama bunuda doktoruna sorabilirsin