Sydbll ayyyy insan çok kötü oluyor. Sünnet için hastaneye gittik. Bebeğimi alıp lokal anestezi yaptılar sonra bana verdiler. 10 dk sonra tekrar alıp sünnetini yaptılar. Bu sıralarda hiç ağlamadı hatta uyukluyordu. Sonra odaya bir gittik bir ağladı bir ağladı hüngür hüngür ağlayacaktıö canı nasıl yandı. Kendime o gün çok kızdım niye sünnet yaptırdım diye