Reyhanbal canım her gece aynı rutin ile uyutmayı deneyin. Kızım 5 aylık doğumundan beri 21.30 da loş ışıkta emzir alt al uyut yapıyorum bazı geceler kitap okuyorum , bazen artık uyku basıyor okuyamıyorum :) Neyse, bizimkisi odada bile otursa uyuklamaya başlıyor alıştı artık aynı şeyi yapa yapa