Newmommy Kızlar bir hafta oldu geleli ama bir türlü sadece paspas seçeneğini çalıştıramıyorum hata uyarı veriyor ama anlamıyorum bu modeli kullanan varmı acaba? Eşime zorla aldırdım bozuk kesin sorunlu deyip duruyor gönülsüz alınca 🤣
hamzarzgr Newmommy bende ilgileniyorum o ürünle güle güle kullanın ben YouTube dan kurulum videosunu izledim an be an anlatıyorlar size çok yardımcı olacaktır izleyin modelini girip
Newmommy Deletedmom265 1500 vergi geleceğini duyunca nasılsa bir şekilde bana aldıracaksın bari zamsız alayım diye aldı eşim 🤣🤣
Newmommy Dkk sadece paspas ı çalıştırmak istediğimde uygulama ekranında çince hata yazıları çıkıyor su haznesiyle ilgili ama anlamıyorum sesli İngilizce çok hızlı konuştuğu için çeviriden de çözemedim sadece paspas modunu kullanmak istiyorum
Dkk Newmommy suyunu doldurup bezini doğru şekilde taktığınızdan emin olun. Pasta varken tırmanma seviyesi düşebilir. Önünde engelllere dikkat edin. Halıları kaldırım. Süpürmekten hiç bir farkı yok paspasın
Dkk Newmommy ekran resmi atarmsnz? Eğer süpürme yapıyorsa paspasta kurulumla ilgili birşey demez. Birde telefondan mj çalıştırıyorsunuz manuel olarak kendiniz mi
Dkk Newmommy internetten hızlı resim yükleye girip ordan yüklüyorsunuz . Sonra resmî yada linki kopyalayıp buraya yapıştır diyorsunuz