Saçma değil sağlık bakanlığı da dünya sağlık örgütü de 5 yıldan fazladır bunu egitimlerinde söyler gece sütü büyüme hormonu doyuruculuk açısından daha yüksektir içerikleri de daha farklıdır o yüzden gece sütü gece gündüz sütü gündüz verilmelidir. Tabi sizin süt stoğunuza göre bir planlama da yapabilirsiniz. En güzeli ve kolayı kaynagından içmesi tabi 😊