Beyzanur54 meryembrl bizde Kıbrıs’ta yaşıyoruz klimasız durulmuyor. Bizimdr klimamız hep çalışıyor gece gündüz evimizin iç sıcaklığı hep 25 derece de. doktorlar evi hep bir derecede tutarsanız sıkıntı olmaz diyor.
Beyzanur54 meryembrl bizim evin sıcaklığı 25 ama çok serin oluyo daha fazla düşünce ben bile üşüyorum
Aybukebkl meryembrl benim bebeğim 2 aylık evimiz biraz sıcak doğduktan ikinci haftasında klima açmaya başladık 24 saat çalışıyor kapanırsa durmuyor hiç
NehirAsel Geçen yılda bu yılda klimada geçiyor günümüz adana gibi bir yerde açmadan durmak imkansız korkmayın hiçbişey olmaz Allahın izniyle oda sıcaklığını 24 e sabitleyin ve bebeğe klimanın direk vurmamasına dikkat edin
nurduran Kıbrıs’ta yaşıyorum 52 günlük oğlum var sürekli klima açıyorum mecburen 38 derece nefes almak mümkün değil
Minica_Eylul Mrvoykulina arçelik taşınabilir mobil klima..kirada olduğumuz için bunu aldık..hatta bu ara kapiyida kapatıyorum çok sicak oldu çorap bile cıktı artik
meryembrl Beyzanur54 evet 25 yeterli ama lark yatakta derin bir şekilde uyuyo üstünü de örtüyprum bi de dönmeyince terliyo baya.
Beyzanur54 meryembrl doğrudur canım anneler bebekleri için en iyisini bilir. Sen onu terletmediğin sürece sıkıntı olmaz ha 23 derece ha 25 derece önemli olab bebişi terletmemek eğer terlerse çarpıyo klima ☺️