Naz_01 Merhaba kızlar oglum dün karma aşıyı oldu bugun ateşi çıktı 38.8 ölçtük kolu şişti kızarık parol verdik korkuyorum bir şey olurmu diye yaşayan varmı
Mom44 Naz_01 az kaldı bizimde ama yakın arkadaşımın oğlunda da ateş olmuştu diye hatırlıyorum yorum gelmesse sizin için sorarım sabaha
Emirimiz Naz_01 bizde ateş çıkmadı iki bacağına vurdu ama sağ bacağı çok şişti indi tinerde calpol verdim ağrıyodur dıye
Snglll Bizimse sabah var aşımız inşallah herhangi bir sorunla karşılaşmayız. Sağlık Ocağı bilgi vermedi mi canım yan etkileri hakkında istersen ara sor bi
Naz_01 Snglll sordum canım normal dedi ama çocuk halsiz ishal oldu ilk kez bir aşıda böyle şeyler oldu inşallah sizde olmaz bu etkiler