meraba anneler. benim kizim 6 aylik ve bugün ilk defa kabizlik sorunuyla karsilastik. cok agladi yavrum cok zorlandi sonunda benim yardimlarimla bi sekilde basardi cok sükür. bidaha olur diye düsünmeden edemiyorum, yazik yavrum perisan oldu.😔 elma ve armut püresi cok iyi geliyor diye biliyorum hemen yaptim yedirdim rahatlasin diye. baska önerileriniz varmi bu durumla ilgili? simdiden cok tesekkür ediyorum😇