Tky58 Merveke ooooo hem de çok elimizde mendil dolanıyoruz 10 tane daha aldım🙄 mendil yetiştiremiyorum. Doktora sordum salya dönemi dedi bugün😊
Miniklerim03 7 eylül dogumlu kızım bnde önlük yetiştiremiyorum acaba ne zaman kesilecek salya diye merak ediyorum
Ayazzayaz 18 eylülde doğdu oğluşum o kadar çok salya akıyor ki sanırım birde damakları kaşınıyor damakları ateş gibi ellerini gırtlağına kadar sokuyor sonra midesi bulanıyor kusuyor 🙄😁🤔
ErkekAnnesii 7 eylül benimki... Kusması çoktu oğlumun azaldı eskiye göre. bu son iki haftadır salyası sürekli akıyo ağzından Mendilimiz hep baş ucumuzdan eksik olmaz😂
Minikprenss Duam Bebişin uyuyor mu geceleri uyguladığınız bileyler var mı bizim kuzu çok değişti geceleri hiç uyumuyormartık 🤦🏼♀️
Betl2909 29 eylül de benim kızım eller hep agizda salyalar fena atak haftasindayiz cok zorlaniyorum kizimi taniyamaz oldum emme istemiyor benim sutum geri cekilir gibi oldu artik zorluklara başladık cok mutsuzum 😑😑😑
Dnz1907 12 Eylül oğluşlarım gazlarımız hala var eskiye göre azaldı ama çok şükür🤲 Salyalar aynen bizdede mevcut çok güzel tadı var sanırsam canı istiyor insanın o derece🤣ve sesli gülmeler agular çoook tatlışlarr
Duam Minikprenss yok aslinda dogdugundan beri 2 saat uyanik kaliyo veya 3 saat onunla ilgilenip tamamen yorulana kadar bekliyorum snra emzirip uyutuyorum maşallah kesintisiz 3 4 saat uyur😊