ilknurcelik 2 gündür brokoli koymaya başladım çorbasına dün gece karnı şişti alttan gazlar çıkarmalar dedim hemen brokoliyi suçlamayayım bir gün daha deneyiyim bugün daha kötü 3 saatir bacaklarımda sallıyorum bıraktığım an ıkınıp ağlamaya başlıyor 😭😭😭😭
oslemhayat ilknurcelik bizimki cok seviyor ama gaz yapmadi hic. demek ki sizin gazli listesinin basina gecti brokoli. bize de pirasaa aynisini yapti.
DidemYldrm ilknurcelik benim oğlumda yiyor bize de gaz yapmadı her bebekte farklı oluyor bir süre listelerden uzaklaşmış anlaşılan 🤗
YazCilegi ilknurcelik Mavi de yiyor 🙄 gaz yapmadı bizde hiç. Her çorbasına kabak koymaya calıs sindirim sistemini çalıstırıyor
ilknurcelik oslemhayat yaa hiç bir yeşillik vermeyecem ya iki gündür çocuğum işkence çekiyor resmen 😭
oslemhayat ilknurcelik bence pes etme. balkabagi ver tam mevsimi. ispanak verdim bende bugun cok seviyor
Thesra ilknurcelik Azıcık kimyon eklesen kaşığın ucuyla sıkıntı yaratmaz aslında evet gaz yapan bir yiyecek bizdede olmadı ben yinede atarım arada bir kimyon gaz yapabilecek yemeklere karşı
premses_annesi ilknurcelik bende bebegime brokoli karnibahar yediyorum cok sukur gaz sıkıntısı olmadı
tubatayfun ilknurcelik bizde de gaz yapmada yada biz sansliyiz dogduklari gunden beri prk gaz sorunumuz olmadi kimyon rezene iyi gelir gazina ve karnina bol bol masaj yap canim