Bkt7088 1yasinda Bebeğim bikac kere nöbet gecirdi ve ben bunu bilmedigim icin herdefasinda cocugum ölüyor sandim.yeni ögrendim okadar moralim bozukki..bilgilerinizi yasadiginiz deneyimleri paylasirmisiniz lütfen😕
Zeytingozannesi Bkt7088 arkadaşımın 1.5 yaşındaki kızı da epilepsi hastası malesef ama onun başka sorunları da var sürekli kontrol altında tutuluyor Rabbim şifalar versin inşallah cümlemize