Gulfem07 Bernur 5 ay 20 günlük oğlum doğdu doğalı serbest bıraktım ocak doğumlu sadece zıbın giydirdim şimdi antalyada oturuyoruz askili kısa tulumla yatıyor gündüzleri de klima açıkken de tulumla yatıyor sevmiyor sıcağı.
Papatyaseverr Bernur hava soğuksa evet ama sıcaksa cıkarıyorum hatta gün içinde bile giydirmiyorum yani
Dorika BabyGroot tüm pencereler kapalı yatamazsınız mutlaka bu sıcaklarda açıktır biz de öyle pencereler açık yatıyoruz sabaha karşı soğuk oluyor hava👍🏻