Oynatmaya az kaldı doktorum nerde🤪 yahu anlayamıyorum benim gibi yaşayan varsa nolur yalnız olmadıgımı hıssettırsın bana. Bır ay 24 gunluk olduk lakin memeden kopamıyor cocugum bu yuzden sağıp biberonlada içirdiğim çok oluyor doktorum acıktıgı vakıt 100 ml yeterlı olacagını soyledı tamam orda bı sıkıntı yok ama içtikten on dk sonra kaka ve çiş yapıyor tekrar acıkıyor gunde sekız bez degıstırmekte normal dedı doktorum ama biraz midede kalsın be cocugum kaç aylık oldugunda duzene girer yada şöyle sorayım büyüdükçe midesi büyüdükçe daha mı çok emzirmem gerekicek 😅😅