Ogretmenannee1
Merhaba, oncelikle Allah saglikla ve zamaninda kucaginiza almayi nasip etsin.
Kizimi gecen sene Temmuz 23′te dunyaya getirdim ve Izmir gibi cok sicak bir memlekette.
Bulundugu oda sicakligini onun uzerine direkt uflemeyen bir klima ile 23-24 dereceye getirdik hep.
Yenidogan kiyafeti almayin demis olabilirler, ama mutlaka alin. Bebeginiz ozellikle ilk 1-2 ay o 0-3 ay kiyafetleri dolduramayacak kadar kucuk oluyor cunku.
En hayat kurtaran sey kendinden patikli, ayakli ve fermuarli uzun tulumlar. Yalniz mutlaka fermuarli olmali, kolay giydirmek ve alt degistirmek icin.
Icine de atlet olarak giydirebilecegiz askili ve kisa kollu zibinlar. Ilk zamanlar agirlikli evde vakit gecirecek oldugunuz icin inanin bunlardan baska elzem bir seye gerek yok🎀