Deletedmom896 nur-nr_123 kızım 3 aylık ama saat sabah 4 gibi emdiğinde gazını çıkartayım diyorum foşurt diye kusuyor sadece sabaha karşı yapıyor o yüzden emzirip biraz dik bir yastıkta yatırıyorum ama gündüzleri muhakkak çıkarıyorum
Ceylanmelis nur-nr_123 ben gece yedirirken hiç çıkartmıyorum. Kendisi alttan çıkartıyor. Çünkü emerken uyuyor. 4 aylığız mama destekli besleniyoruz. Belkide mamasındandır ama gündüz bile ihtiyaç duymuyoruz.
anne15 3,5 aylığız son bir haftadır farketim sırtını sıvazlasamda gaz cıkartmıyor ağzından alttan cıkartıyo sonradan . Artık ellemiyorum