Aynuradem 12 aya kadar kesin ama bazen 13-14-15 gider, ana besin anne sütüdür.
Şuan tadım aşamasında.Her şeyi tatsın, fazla püre alıştırmayın blendır bebeği olmasın. Sonra hafiften kahvaltı öğünü, parmak gıda başlıcak.
”ben 4 aylıkken mercimek içiriyordum,aman sütün sudur artık yaramaz,ver eline dürümü” diyenleri de lütfen dinlemeyin 😂