Merhaba sevgili anneler , bebeğim 1 hafta sonra 2. Ayını dolduracak şu sıralar meme reddi problemi ile boğuşmaktayız , yatarak deniyorum ters deniyorum yakında amuda kalkıp öyle yedirmeyi deneyeceğim o raddeye geldik. Almayınca almıyor , bazen de sorunsuz bi şekilde hemen emiyor. Acaba acıkmadan mı teklif ediyorum ? Ben hala 2 saatte bir kuralı ile ilerliyorum ama sanırım yanlış yapıyorum. Gece de bıraksam 4 saat aralıksız uyur , gece meme vermeye çalıştığımda ya çenesini kitliyor ya da çığlık kıyamet. Lütfen beni beslenme aralıkları ile ilgili aydınlatır mısınız ? 2 saatte bir emmezse açlıktan ölcekmiş hissine kapılıyorum bunu acilen atlatmam lazım saat olayına çok takılıyorum. Sizler ne kadarda bir emziriyorsunuz gece kaç kere Emiyor bebekleriniz doğrusu nedir ?