Merhaba sevgili ebeveynler,
gecenlerde tuvalaet egitimi ile ilgili bir postta bezi birakmak icin 2 yasin cok gec oldugunu dusundugumu soylemistim. Annelerden biri bilimsel arastirmalarin bebeklerin cis tutma kaslarinin bu yasta gelistigini bu nedenle bu yas civarinin beklendigini soylemisti.
bu onerdigim kitap egitim degil iletisimi anlatiyor. 0-18ay arasi bebekler icin tuvalet iletisimi. Kitabin daha ilk sayfalarinda bebeklerin dogumdan itibaren istemli cis tutma kaslarinin calistigini soyluyor. Nasilki biz cisimizi tutuyoruz ve uzun sure tuttugumuzda artik tutamayacak hale geliyoruz bebeklerde de dogumdan itibaren ayni durum oluyormus.
kendini kirletmek istemeyen bebis son ana kadar cisini tutup artik tutamayacak hale gelince istemsiz calisan kaslar devreye girip cisini yapmasini sagliyor :(( ne kadar aci.
ben bugun 17.00de ilk kez deneme yaptim. Lavaboya dizlerinin altindan tuvalet pozisyonuna getirip sirtini gobegime dayadim. Cisssss demeye basladim ve ardindan cis geldi :) o kdar mutlu olduki anlatamam. 17.00-20.30 arasinda 4 cis bir kaka lavaboya yapildi. Kizim 5 aylik. Zaten kakasinin geldigini anliyordum ve rahat yapsin diye karnina masaj yapardim niye hic tuvalete tutmak aklima gelmemis cunku beze alismisiz.
Henuz kitabi bitirmedim. instagramda Nazli Altac onerisi ilE aldim kendisine selam olsun.
cok uzatarak sizi sikmak istemiyorum kitap ince ve 14 lira gibi bir fiyati var. kesinlikle alip bilgilenin. kapitalist duzen yine para kazanmak ugruna Doktorlari da kullanarak hepimizi nasil kandiriyor Insanin akli almiyor. Iyi okumalar.