Gizem37 ben tesadüfen ikea da görüp almıştım ürün incecik ama inanılmaz bişey yani nası sıcak tutuyo 😄, içine kısa kollu zıbın bide pijama takımı giydiriyorum çorapsız yatırıyorum ona rağmen vücudu sıcacık oluyo hiçte terlemedi bugüne kadar, oda sıcaklığıda 22-23 derece ideal.