Defnece Nasıl kendinizi hirpaliyorsunuz aynı kendimi gördüm . Üzülmeyin lütfen hepsi geçici . Annelerin sutüm yetmedi mama verdim aşağılayıcı düşüncelerini astığımızı düşünüyordum . Siz kendiniz böyle düşünürseniz dışardan gelen yorumlara kizmayalim o halde . Lütfen lütfen lütfen yapmayın !
Sizin anlattığınıza göre bebeğiniz in anlam veremediginiz her eylemi diş sorunundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum . Bazı bebekler kolay çıkarır dişini bazıları da çok çok zor. Benim bebeğimde zor olan kısımdaydi. Neler çektim ..
Anlık sizin verdiğiniz mamayi reddetmistir. Hep böyle devam edecek sanmayın . Rahat olun siz kaygılı endişeli olduğunuzda bi direkt bebeğinize geçiyor . Eğer sizin Bu yaptığıyla huzursuzlastiğinı keşfederse, sizi uzmenin yolunu öğrenmiş olacak. Onun annesi sizsiniz o kadar yani . Sevgiler ..