Kızlar biraz uzun olacak ama lütfen okuyun bebeğim 3 gün sonra 7 aylık olacak şimdi önce benim bebeğim doğduğundan beri sütüm pamuk ipliğine bağlıydı bişeye üzüleyim hemen sütüm azalırdı 4. Aya geldiğimizde artık sütüm yetmemeye başlamıştı doktorumuza kontrole gittiğimizde 700 gram almış az dedi bir ay sonra ek gıdaya başlarız dedi ben tabi üzüldüm ve mamaya başladım 5. Ay kontrolümüzde çok güzeldi kilo almıştı doktor bile inanamadı sütümü sağardım 80 ml çıkardı 90 ml de mama yapıp verirdim 6. Aya geldik kötü bi olay yaşadım sütüm azaldı iyice 2 göğsümden 15 ml anca çıkmaya başladı diş sorunlarımız başladı ek gıdayı bazen kabul ediyor bazen etmiyordu ama çorba kahvaltı oyunla vs derken zar zor yediriyordum bu hafta hiç ek gıda kabul etmemeye başladı hadi dedim tamam çok üstüne gittim zorlamayım çocuğu
tiksindirmeyim mamaya döndük devamlı mama vermeye başladım önceki gün eşimin amcası vefat etti 2 saatlik yolculuk yaptık yolda klimayı açtık ama üstünü örttüm yine de üşüttü herhalde Dün ne yediyse kustu doktorumuzla konuştum getirin serum takalım dedi Gitmedim hastaneye neyse iyi kötü anneannesi şeftali yedirdi su içirdik falan akşam olunca yedi birazcık mama bende biraz rahatladım bugün sabah iyiydi öğleden sonra benim elimden hiç bir şey yemedi benim elimde bişey gördüğünde deliye dönüyor eşimi bekledim o işten gelince yedirdi az önce yine yaptık mama yine benden yemedi ben napıcam bu çocuk için oturdum bağıra bağıra ağladım ve şuan size yazıyorum neden yemek yemiyor neden beni sevmiyor emziremediğim için aramızda bağ mı kurulamadı emzirsem böyle olmaz mıydı? Delirmek üzereyim artık 😭😭😭